15.3.2017 - 14:49

Uusi osoite Tammikaivontie 4 käyttöön sosiaali- ja terveystoimessa

paaterveysaseman_alue.jpg
Vaasan kaupungin terveyspalveluiden sekä koti- ja laitoshoidon useat toimintayksiköt ottavat käyttöönsä uuden osoitteen Tammikaivontie 4, joka kertoo sijainnin entistä tarkemmin. Uusi osoite otetaan käyttöön vaiheittain.

- Entinen katuosoite Sepänkyläntie 14-16 on käsittänyt hyvin laajan alueen, jolla on monen eri organisaation toimintaa. Esimerkiksi tavaratoimittajien on ollut vaikeaa löytää perille, sillä navigaattorit ohjaavat osoitteen Sepänkyläntie 14-16 vaihtelevasti eri paikkoihin, kertoo avoterveydenhuollon ylilääkäri Leena Kettunen.

Uusi nimi Tammikaivon hammashoitola

Uuden katuosoitteen käyttöönoton myötä Pääterveysaseman hammashoitola saa uudeksi nimekseen Tammikaivon hammashoitola.

- Tässä vaiheessa on loogista ottaa käyttöön uusi nimi Tammikaivon hammashoitola, koska entisen pääterveysaseman tiloissa toimii Tammikaivon terveysasema ja osoitekin vaihtuu Tammikaivontieksi, selventää vs. johtava ylihammaslääkäri Hanna Kangasmaa.

Seuraavien sosiaali- ja terveystoimen yksiköiden uusi osoite on Tammikaivontie 4

• Diabetesvastaanotto
  • Fysioterapia
  • Ikäkeskus (hoitotarvikejakelu, arviointiyksikkö, SAS ja ikäihmisten sosiaalityö, geriatrinen poliklinikka/ muistipoliklinikka, osa Ikäkeskuksen liikuntapalveluista)