Förbigå menyn

Ilmainen webseminaari: Whatsapp ja omnikanavaisuus – asiakaskohtaamisen tulevaisuus

Oletko kiinnostunut siitä, kuinka voisit tehostaa yrityksesi asiakaspalvelua? SEOSEON pitää aiheesta luennon 12.9.2019

Oletko kiinnostunut siitä, kuinka voisit tehostaa yrityksesi asiakaspalvelua? Digitoimisto SEOSEON pitää aiheesta 12.9.2019 ilmaisen webseminaarin. Seminaarin vetäjä Joonas Jukkara omnikanavaisuuden hyödyntämisestä asiakaspalvelussa.

Yritykset käyttävät useita kanavia asiakaspalvelussa. Se voi johtaa negatiivisiin asiakaskokemuksiin, kun kaikki asiakaspalvelun eri tahot eivät tiedä, että mitä esimerkiksi somen kautta kontakteja hoitavat työntekijät tietävät tilanteesta verrattuna vaikkapa puhelinvaihteeseen. Silloin pitää hyödyntää omnikanavaista työtapaa.

MUTTA MITÄ ON OMNIKANAVAISUUS?

Omnikanavaisuus organisoi mahdollisimman optimaalisesti eri viestintäkanavissa liikkuvat asiakastiedot keskenään, jolloin kaikki ovat kartalla siitä, mikä tilanne asiakkaan kanssa on. Tässä seminaarissa metodia esitellään Whatsappia ja Freshdeskia käyttäen.

SEMINAARIN SISÄLTÖ

Mitä tässä seminaarissa käydään läpi:
– Mikä on omnikanavaisuuden virka tulevaisuuden asiakaskontakteissa.
– Miten parannat yrityksesi mainetta ja toimintaa omnikanavaisuudella.
– Miten saat sen soveltumaan omassa organisaatiossa.
– Vastauksia heränneisiin kysymyksiin

Seminaari pidetään 12.9.2019 klo 14:00, muistakaa ilmoittautua ajoissa! Lisätiedustelut voidaan osoittaa Joonas Jukkaralle osoitteissa info [at] seoseon.com ja projektinhallinta.info/.