 
            Yrittäjän aamupuuro Vaasassa: Onnistuneen brändäyksen ja some-markkinoinnin avaimet
Artikkelin kategoriat: Seminaarit, luennot ja kokoukset
Tilaisuuden aikana saat näkemyksiä siitä, miten voit parantaa näkyvyyttäsi ja tavoittaa asiakkaasi paremmin
Lämpimästi tervetuloa yrittäjätilaisuuteen yrittäjät Vaasasta sekä lähialueilta!
Tilaisuuden aikana saat näkemyksiä siitä, miten voit parantaa näkyvyyttäsi ja tavoittaa asiakkaasi paremmin brändäyksen ja sosiaalisen median markkinoinnin avulla.
Mikä on avain verkkosivuun, joka tavoittaa asiakkaat? Mitä tarkoittaa toimiva brändi? Tarvitaanko erillinen strategia sosiaaliseen mediaan? Ja miten saada asiakkaat oikeasti pysähtymään, kun he selaavat some-tilejään?
Olemme kutsuneet paikalle Elin Nymanin, joka johtaa Studio Elin Nymania, sekä Maria Erikslundin, joka on asiakasvastaava Someone-yrityksessä Vaasassa. He ovat asiantuntijoita brändinrakennuksessa ja sosiaalisessa mediassa.
Aloitamme aamun joulupuurolla!
Ohjelma:
08.00 Aamupuuro katettu
08.30 VASEKin tervehdys ja ajankohtaista
Tuija Räihä-Pundars, Yritysneuvoja
Kenneth Dalkvist, Yritysneuvoja
08.45.- 09.15 Miten saat brändisi näkymään paremmin, rakennat luottamusta ja johdat todellisiin kauppoihin?
Elin Nyman, graafinen suunnittelija ja Studio Elin Nymanin perustaja
Miksi jotkut tuotteet tai palvelut tuntuvat aina itsestään selvältä valinnalta? Vahva brändi rakentuu tuomalla esiin sen, mikä tekee yrityksestäsi ainutlaatuisen. Elin Nyman tarjoaa inspiraatiota ja konkreettisia vinkkejä, joiden avulla voit sekä lisätä näkyvyyttäsi että tavoittaa asiakkaasi syvällisemmin. Elin Nymanilla on kymmenen vuoden kokemus yritysten auttamisesta vahvempien brändien rakentamisessa strategisen ajattelun ja visuaalisesti vaikuttavan materiaalin avulla.
09.15–09.45 Kukaan ei välitä (ennen kuin saat heidät välittämään): Tarinankerrontaa yrittäjille
Maria Erikslund, asiakasvastaava Someone, Vaasa
Mikä saa jonkun pysähtymään ja oikeasti kiinnostumaan brändistäsi? Maria Erikslund jakaa näkemyksiä siitä, miten yrittäjä voi hyödyntää tarinankerrontaa, sosiaalista mediaa ja omaa ääntään rakentaakseen luottamusta, herättääkseen kiinnostusta ja kasvattaakseen asiakaskuntaa – ilman suurta budjettia. Maria Erikslund on sosiaalisen median strategioiden luomisen ja yleisöjen rakentamisen asiantuntija. Hänen videonsa – tai videot, jotka on tehty hänen avullaan – ovat keränneet yli 100 miljoonaa orgaanista katselukertaa.
10.00 Tilaisuus päättyy