Ohita valikko
Paikallisliikenne

Osa Waltti-kaupassa tehdyistä ostoista epäonnistunut

Julkaistu: 2.12.2022

Osa Waltti-kaupassa 25.–28.11.2022 tehdyistä, verkkopankin kautta maksetuista ostotapahtumista on pysähtynyt maksunvälityspalvelu Paytrailin palvelussa ilmenneeseen virheeseen. Virheen takia ostettuja lipputuotteita ei ole voitu toimittaa asiakkaille.

Ostetut lipputuotteet tulevat näkymään asiakkaiden matkatileillä viiveellä, jonka pituudesta ei ole tällä hetkellä arviota. Paytrail selvittää ja korjaa ongelmaa.

Asiakas voi ostaa uuden tuotteen ja virheen vuoksi viivästynyt tuote toimitetaan kortille/matkatilille, kun vika on korjattu.

Ongelma on koskenut vain verkkopankkipainikkeiden kautta tehtyjä maksuja Waltti-kaupassa. Onnistuneen maksun Waltti-kaupassa tunnistaa siitä, että asiakas ohjataan maksun jälkeen automaattisesti takaisin Waltti-kauppaan ja hän saa ostostaan kuitin sähköpostiinsa.