Ohita valikko
Paikallisliikenne

S-Pankin verkkomaksuissa viivettä Waltti-kortilla ja sovelluksessa

Julkaistu: 29.11.2022

S-Pankin verkkomaksuissa esiintyy tällä hetkellä viivettä Waltti-lippujärjestelmässä, jonka vuoksi suosittelemme käyttämään ensisijaisesti muita maksutapoja. Muiden pankkien verkkomaksut ja muut maksutavat toimivat normaalisti.

Osassa S-pankin verkkomaksuista paluu takaisin Waltti-kauppaan epäonnistuu uuden Paytrailin käyttöönoton myötä, jonka vuoksi maksun viive voi olla jopa yli vuorokausi. Näin ollen asiakas saa tuotteen tavallista huomattavasti pidemmällä viiveellä. Aiempi Paytrail-versio kuittasi läpi menneen maksun 2–3 tunnissa ja asiakas sai ostamansa tuotteen pienellä viiveellä.

Tilanne liittyy Waltista riippumattomiin S-Pankin PSD2-ratkaisuihin ja pyrimme osaltamme edistämään ongelman ratkaisemista niin pian kuin mahdollista.